Vultr.com - Instant Cloud Server Deployment
GAMETRACKER FORUMS
caporal33PM
ban
Feb 07, 2016 11:10 AM
Bonjour.Hier je me suis fait bannir car soit disant je faisais du basecamper avec l'AA .Je serais curieux de voir ces mêmes personnes allaient se ballader sur le terrain en etant dominer outrageusement par la partie adverse.Peut-etre en trichant va savoir?En plus je me suis fait elimineé 2 ou 3 fois par mes "amis" sans que les administrateurs ne bougent le petit doigt.Bannis 10 ans......Depuis quelque temps je joue sur votre serveur que je trouvais "sympa".Bref à vous de voir.Bonne journée
chimaera500PM
Feb 07, 2016 11:42 AM
GAMETRACKER MODERATOR Joined: Jul 14, 2009
caporal33 wrote:
Hello. Yesterday I got banned because supposedly I was doing basecamper with AA. I'm curious to see these same people were going to walk around on the ground in being outrageously dominated by the opposing party. Maybe cheating going to know? As I got eliminated 2 or 3 times by my "friends" without that administrators do not move a finger. Banished 10 years ...... For some time I play on your server that I was "nice" Casa Anna-Paula up to you. Have a good day

Malheureusement, vous avez déposé ce où aucune personne impliquée sera susceptible de le lire.
Je vous suggère de trouver le forum de type de jeu approprié, ou le serveur vous avez un problème avec.
http://www.gametracker.com/servers/

Bonne chance
__
I am a community user. I do not reply to private message requests for support.
Hint: I do not accept (or reply to) personal requests for re-ranking or unbanning.
You must use the forums please.

Links:
Forum Guidelines | Reporting abuse | Guides & FAQs | General Help